sâmbătă, 31 martie 2012

Review: Crema colorata de la Nivea

Buna fetelor! Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema colorata pe care am descoperit-o de mai bine de un an si de care sunt cat de cat multumita: Nivea Tinted Moisturising Day Cream. 


Descriere oficiala: Crema cu textura usoara cu ulei de jojoba confera tenului o hidratare bogata si elemente de ingrijire esentiale. Combinatia speciala de micro-pigmenti coloranti de reflexie acopera neregularitatile tenului conferindu-i un aspect proaspat. Sistemul special de protectie UVA/UVB NIVEA VISAGE, in combinatie cu vitamina E, iti protejeaza tenul impotriva factorilor de mediu.
Ce inseamna pentru tenul tau? Este mentinut echilibrul natural de hidratare al tenului, acesta devenind mai catifelat si mai suplu. Sunt acoperite neregularitatile si imperfectiunile pielii. Tenul capata un aspect mai luminos. – Tenul tau este protejat de imbatranirea prematura indusa de razele soarelui.


Parerea mea: Este o crema de zi hidratanta si colorata, asemanatoare unui fond de ten cu acoperire mica spre medie. Dintre cele doua nuante, eu o am pe cea mai deschisa, Natural, si imi place ca uniformizeaza si ofera un aspect mai natural tenului fata de un fond de ten, insa daca aveti tenul foarte deschis la culoare nu v-o recomand. Este totusi un pic "ciudatica" in sensul ca la lumina artificiala arata bine insa la lumina naturala arata aiurea daca nu o intindeti bine. Asa arata crema pe jumatate de mana, cu blitz si apoi la lumina naturala:


Mirosul pot spune ca e unul placut, nu foarte puternic. Sunt multumita de ea in sezonul rece, pentru tenul meu mixt nu este buna decat iarna. In general folosesc creme si fonduri de ten speciale pentru ten mixt, insa iarna aceasta am preferat crema colorata de la Nivea pentru ca este hidratanta, si apoi pentru ca imi dadea un pic de culoare tenului, care iarna oricum e mai palid si alb. Vara nu stiu daca am sa o mai folosesc, eventual fixata cu pudra, insa din cate imi aduc aminte, vara trecuta nu prea facea fata caldurii... Desi in descriere scrie ca are protectie UVA/UVB, pe ambalaj nu se mentioneaza acest lucru, asa ca nu garantez ca protejeaza de soare.

Oricum recomandarea mea ar fi sa o testati la lumina naturala inainte sa va decideti sa o cumparati. Sper ca v-a fost de ajutor acest review, mai ales daca aveati de gand sa cumparati crema. Pretul este aproximativ 30-40 lei. Astept si parerile voastre daca ati folosit-o deja :D  Voi ce alte creme colorate folositi?

Pupici si aveti grija de voi! :*:*:*>:D<






3 comentarii:

  1. Pare interesanta, insa, de obicei, nu folosesc creme colorate toccmai din cauza faptului ca mi se intampla sa nu o intind bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca nici eu nu am mereu rabdare sa stau sa o intind perfect, asa ca prefer fondul de ten, dar uneori mai folosesc si crema colorata, mai ales in sezonul rece...

      Ștergere
  2. Si eu am crema asta dar din pacate nu o pot folosi pentru tenul meu gras si cu probleme (mai nou).

    RăspundețiȘtergere