miercuri, 26 septembrie 2012

Castigatoarele giveaway-ului aniversar



Helloooo! big hug Imi cer scuze ca nu am mai postat, insa am fost extrem de ocupata si nu am mai avut timp deloc in ultima vreme sad Sper sa-mi revin cat de curand, si sa fac rost de o camera foto pentru a putea face poze pentru viitoarele postari. Plus de asta, daca va fi posibil, am de gand sa va fac cat mai multe surprize frumoase big grin 

Scopul acestei postari este de a anunta castigatoarele concursului "1 Year Anniversary & Birthday Giveaway!", concurs care s-a desfasurat pana la data de 20 septembrie inclusiv. Am facut 7 liste in Excel, cate una pentru fiecare premiu, astfel, fiecare din voi a avut sansa de a castiga unul din cele trei premii dorite ( au fost si cazuri in care cateva persoane si-au ales sa participe pentru un singur premiu, sau doua). Cele sapte castigatoare au fost alese prin List Randomizer. Asadar, dintre cele 81 de participante, castigatoarele sunt: 

Premiul 1:  Un unt de corp Lime on Me de la Harmony Handmade.




Premiul 2:  Un set de oje Beauty UK - Urban Chic oferit de Cosmetic Style.




Premiul 3:  3 rujuri lip vinil Beauty UK si o pudra perle Beauty UK oferite de Cosmetic Style.





Premiul 4:  Un blush Barry M si o oja Barry M (la alegere) oferite de Cosmetic Style.



Premiul 5:  3 oje Barry M (la alegere) oferite de Cosmetic Style.



Premiul 6:  O crema hidratanta de zi cu extract de macese, o crema gommage cu galbenele si o crema pentru maini cu ulei de catina si masline, oferite de Cosmetic Plant.



Premiul 7 (international):  O pereche de lentile de contact si o cutiuta draguta pentru depozitare, din seria Puffy Eye (culoarea dorita, iar daca aveti nevoie sa fie si cu dioptrii, sunt tot la alegere) oferite de Speciallens.




Felicitari! Astept datele voastre (nume complet, e-mail, nr. telefon, adresa completa, cod postal) pe adresa chocolate_bee90@yahoo.com cat mai repede, daca se poate pana la data de 1 octombrie.

Multumesc tuturor pentru urari, sugestii si intrebari. Pupici si aveti grija de voi! kisskisskiss  bee


13 comentarii:

  1. Iupiiiiii...primul meu castig:D Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/maryelisa.amza/posts/281755001939653

      Ștergere
    2. Eu am introdus toate inscrierile pe care le-am primit, nu am descalificat pe nimeni

      Ștergere
    3. Eu nu apar in nicio lista, m-ai uitat sau .. ?? Nu mi se pare corect, am indeplinit toti pasii, ar fi trebuit sa am si eu o sansa.

      Ștergere
  3. Buna! Nici eu nu apar in nicio lista. :| Ti-am trimis inscrierea mea pe facebook, caci nu mergea formularul..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Mult. Felicitari fetelor ! Zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari castigatoarelor!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere