sâmbătă, 17 martie 2012

Review: Crema Nivea Natural Beauty

Hello! Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema care inca de cand a aparut mi-am dorit-o foarte mult. Crema Nivea Natural Beauty o am de cateva luni bune asa ca mi-am putut forma o parere despre ea, alta decat in reclama.


Nivea Natural Beauty este o crema de zi, hidratanta, ce contine mici particule stralucitoare, care lasa tenul glowy, un pic prea lucios la inceput (pentru tenul meu mixt). Dupa parerea mea este cam sclipicioasa pentru a fi folosita ca si crema de zi simpla, asa ca prefer sa o folosesc ca baza de machiaj, inaintea fondului de ten. Astfel, particulele de sclipici nu se mai observa la fel de evident, iar fondul de ten va oferi un pic de luminozitate pielii datorita acestei creme. Asa arata pe piele in lumina soarelui (click pe imagine pentru marire):


Are un miros placut, dar asta pentru unele persoane e un plus, pentru altele un minus. Desi inainte sa o cumpar  aveam impresia ca e un pic colorata, sa stiti ca nu-i asa. Sa nu va asteptati sa va uniformizeze tenul ca o crema colorata sau un fond de ten. Ce-i drept puteti vedea in poze ca nu e alba ci are un pic de culoare, dar nu indeajuns incat sa "coloreze" tenul.



Eu una pentru ce o folosesc, sunt multumita, dar inca nu sunt convinsa daca o voi mai cumpara sau nu... Voi ati folosit aceasta crema? Cum vi se pare?

Pupici si aveti grija de voi! :*:*:*>:D<





3 comentarii:

  1. Nu am folosit-o.Faptul ca miroase bine este pentru mine un plus

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tenteaza sa o cumpar,eu am tenul foarte uscat si am nevoie de mai multa hidratare.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu crema asta si pe timpul verii mi s-a parut minunata :). Ofera tenului un glow sanatos.

    RăspundețiȘtergere