joi, 22 martie 2012

Campania ZorileStore.ro: 400 perechi de papuci brazilieni


Buna fetelor! Nu stiu daca ati auzit despre aceasta campanie, dar va voi spune eu cateva cuvinte, poate o sa va intereseze si pe voi daca aveti blog. :D Cei de pe site-ul ZorileStore.ro ofera spre "testare" 400 de perechi de papuci brazilieni bloggerilor care participa la campania lor. Da, ati citit bine, 400 de blogeri vor primi gratuit cate o pereche de papuci, asa ca hurry up! :D Pentru mai multe detalii despre campanie si ceea ce aveti de facut, intrati AICI.

Eu mi-am ales aceasta pereche:


Imi plac pentru ca au un model mai deosebit, plus ca sunt draguti asa albi, iar eu nu prea am papuci albi, marea majoritate sunt negri :P Oricum sunt tare curioasa cand ii voi primi, de-abia astept! :D 
Nu uitati sa intrati si voi aici daca aveti blog si vreti sa va inscrieti in campanie.

Pupici si aveti grija de voi! :*:*:*>:D<

2 comentarii: