luni, 9 aprilie 2012

Cumparaturi: Mobila Online?


Buna tuturor! Nu stiu cum sunteti voi, dar pentru mine mersul la cumparaturi de genul incaltari sau haine e foarte obositor. Cat despre mobila nu mai vorbesc! Cu atata supraproductie la aceste capitole, atatea materiale indoielnice si modele pe care le gasesc de-a dreptul urate si deloc practice, oricat le-ar scoate moda in fata ca fiind "ultimul racnet", nici nu-i de mirare... 

Cu toate astea am avut totusi parte si de un avantaj: stiind ca prefer sa bat mai degraba padurea-n lung si-n lat decat sa pierd timpul prin magazine, cei dragi mi-au daruit si haine destul de dragute, ba chiar si o canapea :D Cum insa nu vreau sa fac din asta un obicei si nu mi se pare normal si corect sa te imbrace altii, mai ales sa-ti cumpere canapele sau efectiv sa-ti mobileze casa, era imperios necesara gasirea unei solutii mai eficiente. 

Si uite asa am ajuns sa frecventez cataloage online din magazinele virtuale. A fost o revelatie descoperirea lor si am salvat astfel zile intregi de cautari, in plus am evitat oboseala din magazinele ori prea mari, ori prea aglomerate... Unde mai pui ca de cele mai multe ori iesi si mai ieftin. Prima data am constatat asta cand si-a luat mama aragaz pentru casa de la tara. Tot atunci a adus si vara mea, culmea, acelasi tip de aragaz pentru unchiul cu care impart ai mei curtea, doar ca ea l-a comandat de pe internet si a platit cu 300 Ron mai putin! Mai ca nu-mi venea sa cred... De atunci am capatat "aripi" sa cumpar mai des stand in fata pc-ului, decat umbland fara tragere de inima prin magazine...

Imi aduc aminte ca matusa mea a lucrat in domeniu, iar cele mai multe comenzi le avea la saltele pentru ca erau si cele mai bune pe atunci si nici nu erau scumpe, insa cred ca i-ar fi mers mai bine daca ar fi avut un magazin online, cum este vreaumobila.ro si nu numai. Voi cumparati mobila online? 
Astept parerile voastre sincere in legatura cu acest subiect :D


Pupici! Aveti grija de voi! :*:*:*>:D<

4 comentarii:

  1. Pana acum nu am comandat niciodata mobila pe internet, dar cine stie atunci cand voi avea o ca sa de mobilat voi lua in considerare si varianta interntului. Se stie ca in magazinele online preturile sunt mult mai mici decat in magazinele offline.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt preturi mai mici, iar daca prinzi si o perioada plina de super reduceri te-ai scos, la cate magazine virtuale sunt acum ai de unde alege :)

      Ștergere
  2. nu eu nu am cumparat mai nimic pentru locuinta online , eu pina nu vad ,nu pipai si nu stau mult sa ma holbez la lucru nu pot sa mil achizitionez .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg, si eu sunt la fel, dar sunt momente cand chiar sunt satula si nu vreau sa pierd timpul umbland in toate magazinele, alergatul din magazin in magazin tare ma oboseste... si mi se pare mai comod sa stau in fata pc-ului cautand ce am nevoie :D

      Ștergere