marți, 6 martie 2012

Castigatoare Giveaway Bioderma & Giveaway Onna.ro

Buna tuturor! In primul rand vreau sa le multumesc frumos de tot celor de la Bioderma si celor de la Onna.ro! Datorita lor voi face doua persoane fericite cu datorita celor doua giveaway-uri: Giveaway-ul Bioderma si Giveaway-ul Onna.ro! Asa ca astazi a venit momentul sa aflati care sunt norocoasele castigatoare.

La giveaway-ul sponsorizat de Bioderma au fost 106 comentarii dintre care un raspuns la acelasi comentariu si o inscriere dubla, asa ca in total am avut 104 inscrieri. Am facut o lista in Excel, in care am numerotat numele de GFC in ordinea primirii comentariilor, iar List Randomizer a ales ca gelul de dus Atoderm 1 L sa mearga la Elena Banu:



La giveaway-ul sponsorizat de Onna.ro au fost 55 inscrieri pentru care am facut la fel o lista numerotata in Excel. List Randomizer a ales castigatoarea cerceilor, iar aceasta este Mihaela (ca sa nu existe confuzii, numele de Facebook este Gramada Mihaela) : 



Felicitari!!! :*:*:*  Astept datele voastre (nume, adresa, cod postal, nr. tel.) la adresa chocolate_bee90@yahoo.com pentru a le trimite sponsorilor cat mai repede. Am verificat si daca au indeplinit conditiile si este totul in regula.    Multumesc tuturor pentru participare! :D

O primavara cat mai frumoasa va doresc! Pupici si aveti grija de voi! :*:*:*>:D<

6 comentarii: