marți, 12 iulie 2011

Review: Sampon nutritiv pentru cresterea parului


Spirulina contine vitaminele A, C, B1, E, aminoacizi, minerale (zinc, mangan, cu-pru, seleniu), ceea ce favorizeaza cresterea parului, ii completeaza deficitul nutritional, asigura vascularizatia locala.
Microparticulele de spirulina, asociate cu extractele din germeni de grau, frunze de nuc si vitamina B5, regenereaza parul si il apara de efectele nocive din mediul inconjurator. Confera parului rezistenta, suplete, volum si stralucire.
Mod de utilizare: Se aplica pe parul umed si se maseaza usor, iar dupa 3 minute se clateste si se repeta. Ultima clatire se face cu apa acidulata, prin adaos de 1-2 linguri cu otet sau suc de lamaie (asta e optional; eu ma clatesc normal, cu apa suportabil de rece).
Ingrediente: stepanol DX, sorbitolum, natrii chloridum, lamesoft, Triticum germinatum, Hippophae fructus, natrii citras, Juglandis folium, aroma, acidum salicylicum, Spirulina platensis, vit. B5, aqua.
Pret si locatie: in jur de 11 lei, in farmaciile naturiste.

Parerea mea: Sunt la al doilea flacon, deci mi-a placut. In paralel folosesc si lotiunea contra caderii parului de la Cosmetic Plant, la care am facut si review . Am observat ca imi creste parul mult mai repede prin faptul ca ma vopsesc si se vad in scurt timp radacinile, iar bretonul trebuie sa il tund mult mai des. Cand ma spal pe cap il folosesc de 2 ori dar nu am rabdare ambele dati sa stau 3 minute cu el in par. Am multe firisoare noi, care momentan sunt stresante se vad ca niste antene, dar cand o sa creasca o sa fiu multumita in sfarsit...sper! Ce nu imi place e ca imi usuca parul, dar asta se rezolva cu un balsam bun, eventual o masca de par. Eu folosesc balsamul cu laptisor de matca de la Elseve ca imi place cum imi lasa parul si miroase fain tare! Iar la capitolul masti de par, sunt multumita de cele de la Kallos, cea cu placenta si cea cu lapte. Voi de ce produse de par sunteti multumite?


Sper sa va fie de ajutor acest review!
Kisses and take care! :* >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu