marți, 17 iulie 2012

Review Farmec: Crema Hidratanta Matifianta


Hello my pretty followers! Azi revin cu un mic review. Avand tenul mixt, gras in zona T si uscat in rest, cu greu gasesc o crema care sa ma multumeasca si pe care sa o folosesc cu incredere inaintea fondului de ten. Sper sa va ajute acest review, mai ales daca sunteti in cautarea unei creme matifiante care sa fie ieftina si buna, asa cum este pentru mine crema hidratanta matifianta de la Farmec.


Descriere oficiala: " Crema cu structura speciala de gel, matifiaza zona T a fetei (barbie, nas, frunte), eliminand aspectul gras si hidrateaza zonele uscate ale tenului. Principiile active ale acestei creme sunt Extractul de Ceai Verde, care reda tenului prospetimea, elasticitatea si tonusul natural si Complexul Sebaryl, care asigura reglarea secretiei de sebum si restabileste balanta hidro-lipidica a epidermei. "



Parerea mea: Eu o folosesc inainte de a aplica fondul de ten, mai mult in zona T decat in rest. Imi place tare mult faptul ca se absoarbe repede in piele si chiar lasa pielea matifiata fara sa o usuce. Tenul meu ramane mat in jur de 3-4 ore dupa care incepe sa apara luciul, insa rezolv repede problema cu un servetel. Nu am gasit pana acum crema perfecta care sa tina luciul in frau mai mult de atat. La capitolul hidratare sta binisor dar dupa cum spuneam, o folosesc mai mult in zona T, oricum nu-mi lasa pielea uscata pe obraji asta e clar. Are un miros fresh, dar nu puternic, deci nu contine mult parfum. Ambalajul e unul simplu, dar tocmai acest tip de ambalaj nu este prea igienic pentru ca trebuie sa ne intoducem degetele pentru a lua cantitatea necesara de crema. Oricum eu am grija de fiecare data sa-mi spal bine mainile inainte. Ca si pret e in jur de 10 lei, eu am prins mai demult o oferta super cu doua creme la pret de una. hee hee

O recomand! Fiind ieftina eu zic ca nu aveti ce pierde, poate chiar o sa fie mai buna si pentru voi decat alte creme mult mai scumpe. Sper sa va fie de ajutor review-ul meu. Voi ati folosit aceasta crema? Astept comentariile voastre cu drag. Pupici si aveti grija de voi!  bee



3 comentarii:

  1. Tin minte ca am folosit-o si eu insa nu prea imi tinea tenul mat mai mult de 2 ore. :( Oricum mi s-a parut ok pentru un ten mixt/gras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi tine 3-4 ore, am creme care au fost mai scumpe si nu-mi tin tenul mat mai deloc :( Acum depinde si de ten... Pup!

      Ștergere
  2. Eu am foarte multumita de crema...pacat ca nu prea am mai gasit-o pe la billa!

    RăspundețiȘtergere