sâmbătă, 28 iulie 2012

Review: Produse Titania pentru ingrijirea picioarelor


Buna fetelor! Astazi v-am pregatit un review al unor produse "made in Germany" pentru ingrijirea picioarelor pe care le-am folosit in ultima vreme. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu cam greu imi aduc aminte si de picioare. Desi nu reusesc sa-mi ingrijesc picioarele in fiecare zi cum ar trebui, acum ca am primit spre testare produsele Titania pot sa zic ca am tinut sa le folosesc cat mai des cu putinta, insa recunosc, tot nu a fost de ajuns.
Ce am primit: gelul racoritor pentru picioare, crema pentru calcaie crapate cu uree hidratanta, crema exfolianta si pila de unghii. Multumesc Titania



Gel racoritor pentru picioare de la Titania 
Ce spun ei: "Racoreste, improspateaza si revitalizeaza talpile si gambele obosite. Reduce umflaturile si senzatia de arsura." 


Parerea mea: De obicei il folosesc dupa ce merg mult prin caldura. Fac un dus si apoi imi masez picioarele cu acest gel. Produsul se absoarbe foarte repede, iar senzatia de racorire a picioarelor se simte imediat si dureaza aproximativ 2-3 ore. Are un efect relaxant asupra picioarelor, iar mirosul este puternic mentolat, parca te racoreste cu totul numai cand il simti. Despre umflaturi nu stiu ce sa spun pentru ca nu prea se intampla sa am picioarele umflate, insa chiar azi facusem o iritatie pe picioare (nu stiu daca de la caldura sau de la altceva) iar dupa ce am folosit gelul parca au disparut bubitele. Gelul are 75 ml iar pretul este de aproximativ 11 lei. In zile calduroase ca acestea il recomand! 

Crema pentru calcaie crapate de la Titania 
Ce spun ei: "Crema pentru calcaie crapate Titania asigura ingrijirea intensiva pentru pielea uscata, crapata si aspra a picioarelor dumneavoastra. Contine lanolina pentru hidratare si un complex de ingrediente active: bisabolol pentru calmare, extract de castane pentru fortificare, mentol racoritor si camfor. Pantenolul mentine nivelul echilibrat al umezelii. Contine uree hidratanta." 


Parerea mea: Eu ma confrunt atat cu pielea aspra si uscata pe picioare, cat si cu calcaiele crapate... O folosesc aproape in fiecare seara si imi lasa pielea hidratata, iar picioarele mele se "simt" mai bine. Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu reusesc sa o folosesc mai des, uneori uit si seara sa imi masez picioarele daca ajung acasa prea obosita. Crema este intens hidratanta si se absoarbe destul de repede. Mirosul acestei creme imi place foarte mult, cel mai mult dintre cele 3 produse, insa nu am mai intalnit acest miros la nici un produs ca sa pot sa va explic mai bine. Crema are 75 ml iar pretul este aproximativ 13 lei. Ma declar multumita de aceasta crema pentru calcaie! 

Crema exfolianta de la Titania 
Ce spun ei: "Crema pe baza de coaja de nuca indeparteaza in mod delicat pielea aspra de pe talpi, gambe si coate. Uleiul de crusin lasa pielea aspra si ii reda supletea. Extractul de castane, allontion si glicerina vitalizeaza si regenereaza pielea si ii ofera hidratarea necesara." 


Parerea mea: Dupa cum spuneam mai devreme, pielea mea de pe picioare este foarte uscata si aspra, iar uneori se si descuameaza, asa ca am nevoie sa le exfoliez din cand in cand. Aceasta crema a picat la fix, de cand o am o folosesc cam de 3-4 ori pe saptamana. Imi masez picioarele bine bine iar acele particule exfoliante parca ma ajuta si mai mult la masajul picioarelor. Nu stiu daca fac bine, dar apoi imi spal picioarele, in primul rand pentru a indeparta acele particule, iar in al doilea rand pentru ca nu imi place mirosul cremei (nu am idee daca asa ar trebui sa miroasa ori am avut eu ghinion). Oricum, important e ca dupa acest "procedeu" imi simt picioarele foarte catifelate si chiar hidratate. Crema are tot 75 ml si o puteti gasi la pretul de 11 lei. 

Pila Solingen pentru unghii 
Ce spun ei: "Pila safir de unghii Solingen cu maner de plastic prevazut cu instrument de plastic prevazut cu instrument pentru impingerea cuticulelor si acoperita cu un strat ultra-fin de micro-pulbere de safir. Are doua fete, una cu suprafata aspra si una cu suprafata fina, care asigura un tratament delicat pentru unghii astfel incat sa nu le rupa sau exfolieze. Calitatea produsului difera in functie de modul de folosire individual." 


Parerea mea: Spre deosebire de alte pile pe care le am si le-am folosit pana acum, pileste unghiile perfect fara sa le agate si imi este de mare ajutor cand vreau sa le dau o forma. Recunosc, nu am folosit-o de multe ori, e subtire si usor de "manevrat" datorita formei pe care o are, poate fi folosita cu usurinta atat pentru unghiile de la maini cat si pentru cele de la picioare. Ambele fete imi sunt de folos, cea fina pentru a da forma iar cea mai aspra in cazul in care vreau sa le si scurtez mai tare. Pentru instrumentul de impins cuticule, ideal ar fi sa folositi un ulei pentru cuticule inainte, iar apoi sa le impingeti cu acest instrument, este mai usor si nici nu doare. Nu stiu voi, dar eu nu sunt adepta cuticulelor taiate. Pretul este de aproximativ 8 lei. Clar se merita, o recomand!

Sunt multumita de produsele Titania, in general nici nu ma astept la ceva rau de la produsele "made in Germany". Voi cum va ingrijiti picioarele si ce produse folositi? Astept cu drag comentariile voastre. Pupici si aveti grija de voi! bee


Un comentariu: