joi, 19 iulie 2012

♥ My Birthday Wishlist ♥


Buna tuturor! Avand in vedere ca de azi intr-o luna va fi ziua mea de nastere, party m-am gandit sa fac o lista cu dorintele de ziua mea. Aceasta lista contine o mare parte din ceea ce imi doresc pentru acest an si nu pot indeplini sau achizitiona momentan, dar sper ca jumatate din aceste lucruri sa le am pana la sfarsitul acestui an. Cine stie poate anul viitor voi vedea postarea si voi fi fericita ca le am pe toate. dancing A girl can dream, right?   Nu le-am asezat intr-o ordine anume, oricum mi le doresc pe toate cam la fel de mult.

Trusa de farduri de la Sephora - o superba trusa care pare sa fie foarte usor de manevrat, nu ocupa mult spatiu si are tot ce as avea nevoie. Contine: 96 nuante de fard, 84 nuante de luciu de buze, 6 tusuri crema, 2 dermatografe, 3 blush-uri, 1 bronzer si 1 rimel. Nu-i asa ca e perfecta? love struck Singura trusa mai mare pe care o am este una de 40 de nuante de la Beauties Factory, dar visez de mult timp la aceasta trusa de la Sephora.


Set de pensule de la Sigma... day dreaming Mai e nevoie sa spun ceva? Acest kit de pensule de la Sigma contine toate pensulele de care avem nevoie, nici nu mai conteaza culoarea, eu m-as multumi cu oricare :)))


Fondul de ten Colorstay de la Revlon - din cate review-uri am citit este cel mai bun fond de ten (dintre cele mai ieftine daca pot sa zic asa, sub 100 lei) si cel mai folosit de bloggerite, mai toata lumea il are numai eu nu tongue L-a cumparat sora mea recent pe cel pentru ten uscat in nuanta 180 si mi-a placut tare mult, cel pentru ten gras/mixt am inteles ca acopera prea tare si poate parea ca o masca. alien  Il vreau, tot pe cel pentru ten uscat, desi nu pot sa spun ca nu m-ar tenta si cel pentru ten mixt. Acum daca tot sunt la acest capitol, mi-as dori si un fond de ten mineral, chiar si o pudra minerala, sunt tare curioasa cum ar arata pe tenul meu.


Daca tot e asa cald afara, nu pot sa nu ma gandesc si la un produs de protectie solara. Din acest tip de produse, cel mai mult imi doresc spray-ul fotoprotector Photoderm Bronz de la Bioderma. Din descriere pare a fi exact ce vreau: protectie impotriva arsurilor solare si intensificarea bronzului.


O pereche de ochelari de soare care sa se potriveasca perfect la fata mea micuta - nu am gasit pana acum nici o pereche de ochelari care sa mi se para ca intr-adevar ma prind bine. E un chin pentru cine merge cu mine prin magazine cand sunt in cautare de ochelari de soare. Cred ca ar trebui sa-mi fac la comanda... I don't know

Un costum de baie fara bretele - sau chiar mai multe, de toate culorile. laughing Nu stiu daca se cheama intr-un fel anume acest gen de costume de baie, insa mie imi plac foarte mult pentru faptul ca pot fi purtate ori fara bretele ori legate dupa gat. iar sutienul are o forma "armonioasa" daca pot sa spun asa.


O rochie cu trena -  scurta in fata si lunga la spate. love struck In ultimul timp mi s-a pus pata rau de tot pe aceste rochite, insa nu am gasit pe aici prin magazine nici una care sa imi placa, atat ca model cat si pentru culoare.


Parfumul I Love Love de la Moschino - ador mirosul acestui parfum, este perfect pentru mine mai ales    cand e cald.  Acum cateva zile cand am fost in mall, am luat un tester si mi-am adus aminte cu drag de el. L-am avut acum cativa ani si simteam ca ma reprezinta, iar acum am ramas cu gandul la el, mai ales ca era si la reducere. I Love Love...love struck day dreaming


Un telefon nou - e clar ca am nevoie de alt telefon! Al meu se strica de tot incetul cu incetul, abia mai aud la el, i-a trecut vremea demult... Nu am unul anume in minte, poate sa fie si cu tastatura qwerty, poate sa fie si cu touch screen, nu fac mofturi tongue


Epilatorul Braun SE 5180 - cred ca acesta ar fi bun pentru mine din cate am "studiat" pana acum. Am nevoie de un epilator nou pentru ca al meu nu mai ia de multa vreme firele din radacina, mai mult le rupe... Bineinteles ca mi-as dori un epilator care sa ma ajute sa scap definitiv de grija parului de pe corp, cum este i-Light de la Remington, insa m-am gandit ca si-asa cer prea mult.


Un aparat de fotografiat - nu m-am gandit la unul anume, cand va veni vremea voi alege unul cat mai bun cu siguranta.


Aparat dentar - da, ati citit bine. Imi doresc sa-mi indrept dintii de cand eram mica, speram ca parintii mei sa ma "oblige" asa cum fac parintii de obicei, dar nu am avut "norocul" asta. Vreau sa zambesc mereu big grin fara sa ma gandesc la faptul ca nu am dintii tocmai perfecti...


Blush-ul de la Sleek in nuanta Rose Gold sau blush-ul de la Radiant in nuanta Apricot - imi gasesc destul de greu un blush care sa ma prinda bine, insa pe cel de la Radiant am avut ocazia sa-l incerc si se vede foarte frumos pe tenul meu, iar la cel de la Sleek visez de ceva timp, am vazut multe swatch-uri si cred ca mi s-ar potrivi, oricum e asemanator cu cel de la Radiant.


Paleta Sleek Monaco si paleta Sleek Glory - ambele truse au niste nuante superbe, si banuiesc ca stie toata lumea ca in general paletele de la Sleek sunt de calitate si au farduri pigmentate.


Primerul de la Urban Decay - Eyeshadow Primer Potion sau primerul Too Faced Shadow Insurance - TFSI. Pentru acea trusa minunata de la Sephora ar trebui si un primer bun, nu-i asa? angel


Nu in ultimul rand, imi doresc tare mult sa fac un curs de machiaj, in primul rand pentru a ma perfectiona, si in al doilea rand pentru ca fara diploma nu prea esti bagat in seama. As vrea ca intr-o zi sa pot spune ca sunt un makeup artist cu adevarat. 



Daca am uitat ceva, o sa actualizez aceasta postare. Oricum nu am scris tot, sunt unele dorinte pe care vreau sa le stiu doar eu. Ce spuneti de lista mea de dorinte? Prea multe? laughing
Voi ce aveti pe lista voastra de dorinte? Chiar sunt curioasa, astept cu drag comentariile voastre. Pupici si aveti grija de voi! kisskisskiss bee

3 comentarii:

  1. Birthday list-urile noastre aproape coincid :D Tot ce-ti mai ramane de facut e sa-i trimiti "micuta" lista si Mosului... :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca e micuta lista? Si eu cred la fel :))) Pana la Mos mai e... Poate pana atunci mai "dispar" la amandoua cateva lucruri de pe wishlist 8-> Kisses & Happy Birthday! :*>:D<

      Ștergere
  2. Foarte tare lista:))Eu iti doresc sa le ai pe toate,de ziua ta.Mi-as dori si eu epilatorul,ochelarii,telefonul,pensulele si tot asa...:))

    RăspundețiȘtergere