joi, 12 iulie 2012

Elf Primer + NYX Jumbo Milk = Best Primer!


Buna tuturor! Stiu ca am lipsit in ultima vreme si nu am mai postat de doua luni cred, insa am fost foarte ocupta cu examenele si licenta... Bine ca am trecut si peste asta, de-acum voi fi mai activa pe blog! big grin

Astazi vreau sa va spun care este noua mea descoperire in materie de baze de machiaj. Recunosc, nu am folosit prea multe baze de machiaj pentru ochi pana acum, dar aceasta "combinatie" este perfecta pentru mine: creionul Jumbo de la NYX nuanta Milk impreuna cu primerul de la Elf!


Voi incepe cu primer-ul de la Elf pe care il puteti vedea in imagine. Necesita o cantitate foarte mica ce trebuie intinsa bine pe pleoape, dupa care lasati cateva secunde sa se usuce si puteti aplica fardurile cu incredere. Datorita acestui primer, fardurile rezista foarte mult timp pe pleoape fara sa se stranga sau stearga, desi are un pret atat de accesibil, fiind numai 8 lei pe site-ul celor de la Elf (il puteti gasi aici). Totusi dupa parerea mea nu intensifica nuantele fardurilor indeajuns, sau asa cum ar trebui sa faca un primer in mod normal. Si aici intervine creionul Jumbo de la NYX.


Despre creionul Jumbo Milk de la NYX cred ca stie toata lumea. Daca nu stiti sau nu il aveti inca si sunteti impatimite ale machiajului, eu una zic ca trebuie neaparat sa il aveti! Eu abia am reusit sa mi-l achizitionez in urma cu 2-3 luni cred, si cu emotii pentru ca pe site-ul Cosmetic Style nu mai exista pe stoc, am avut noroc ca am sunat si mai aveau doua bucati. :))) Ce este atat de special la acest creion? Ei bine, este un creion cremos multifunctional ce poate fi folosit:
♥ ca fard de pleoape crema: pe suprafata pleoapei mobile (creamy eyeshadow);
♥ pentru iluminare: in coltul intern al ochilor si sub sprancene (highlighter);
♥ pentru estomparea cearcanelor: aplicati cateva puncte pe cearcane si intindeti bine (dark circles light concealer);
♥ pentru o privire odihnita si un efect de ochi mai mari: in interiorul ochilor, pe waterline, iar celelalte nuante pot fi folosite si pentru conturarea ochilor: se aplica exact pe linia genelor (eyeliner);
♥ ca baza de machiaj pentru intensificarea fardurilor: se intinde pe toata pleoapa si se uniformizeaza, dupa care se aplica fardurile (eyeshadow base).



Primerul de la Elf si creionul Jumbo Milk de la NYX sunt pentru mine cel mai bun primer pentru ochi! Dupa ce intind bine primer-ul Elf si astept putin sa se usuce, aplic si creionul pe toata pleoapa si intind pana se uniformizeaza. Apoi aplic fardurile si nu mai am probleme, nici cu intensitatea nuantelor, nici cu rezistenta. Din ambele puncte de vedere sunt multumita si chiar se cunoaste diferenta: fardurile sunt mult mai intense si rezista mult mai mult. Pe sora mea am machiat-o pentru nunta de dimineata si i-a rezistat machiajul pana a doua zi dimineata, a fost si ea uimita cand a vazut cat de perfect era dupa atata timp. batting eyelashes

Mai jos am facut un mic "test" cu nuanta Simply Red din trusa Sleek - Me, Myself & Eye. In partea stanga este fardul direct pe mana, iar in partea dreapta e fardul peste primerul Elf si creionul Jumbo Milk. In realitate se vede mai bine diferenta... In ultima poza am sters cu mana transpirata cele doua dungi de fard si se poate observa cum pe partea pe care nu am folosit nimic fardul s-a sters mai tare decat acolo unde am folosit primer.

 


Am o intrebare pentru cele care au creionul Jumbo de la NYX: voi cum il ascutiti? Chiar nu stiu ce voi face atunci cand se va termina varful, daca ati gasit voi o solutie, va rog tare mult sa o impartasiti si cu mine .big hug

Voi ce primer folositi si sunteti multumite? Sper ca v-a placut postarea, eu astept cu drag comentariile voastre. Pupici si aveti grija de voi! kisskisskiss bee




5 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Foarte utila postarea <3
    Asta ma intreb si eu,cum ascut creionul Nyx deoarece este din plastic.
    P.S: Scoate codurile acelea pe care trebuie sa le introduc atunci cand las un comentariu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Sper sa reusesc sa scriu mai des pe blog :D Poate imi raspunde cineva, sunt tare curioasa ce ar trebui sa fac sa pot folosi in continuare creionul Nyx.
      Am scos codurile, uitasem de ele ;)) Pup!

      Ștergere
  2. Se ascute creionul cu o ascutitoare normala. Daca nu, il poti topi cu uscatorul de par/ la microunde si sa il pui intr-un borcanas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare !!!!!

    Si eu am acel primer de la Elf si la fel si creionul Jumbo Milk de la Nyx , le folosesc ca si tine, impreuna :) !!!!
    Am mai citit si eu pe blogg-uri si fetele spuneau ca exista o ascutitoare tot de la Nyx speciala pt acest creion...Si mai e una de la Avon, cica :) Sper...ca mi-ar parea rau sa nu il poti ascutii...E suuuuper...! TE pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Le folosesc si eu si sunt f multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere