joi, 12 aprilie 2012

Papucii Ipanema de la ZorileStore.ro


Buna fetelor! :* Acum putin timp am scris o postare despre campania celor de pe ZorileStore.ro in care eu mi-am ales o pereche draguta de papuci brazilieni de la Ipanema. In urmatoarele zile dupa ce am scris postarea am si primit papuceii si sunt foarte draguti, nu ma asteptam sa-i primesc asa repede :D


Am avut emotii pentru ca eu sunt intre numere (38-39) si nu stiam ce sa-mi aleg, dar cum majoritatea papucilor de vara sunt 38 asa i-am si ales. Ce-i drept stau cam fix pe picior si ma strang un pic intre degete dar ideea e ca-mi vin, poate 39 mi-ar fi fost mari, cel putin asa ma consolez :)). 


Bineinteles nu am apucat sa-i port pe afara, de-abia astept sa vina caldura mai mare, insa prin casa am apucat  sa-i "testez" si sunt foarte comozi, in plus chiar par a fi rezistenti. Mie imi place mult modelul, chiar si faptul ca sunt albi, numai buni la vara :D Voua cum vi se par?


PS: Am citit pe site ca designerii acestor papuci de la Ipanema sprijina un anumit proiect in Brazilia (Tamar)  prin care se incearca pastrarea in viata a cinci specii de broasca testoasa aflate pe cale de disparitie din America de Sud. Asa ca daca va decideti sa cumparati unul din aceste modele, dati si o mana de ajutor in finalizarea acestui proiect. :X

Pe mine pe langa papucii draguti si reducerile ma incanta mult faptul ca livrarea se face prin curier iar transportul este de doar 5 Ron. Voua va plac papucii de pe  ZorileStore.ro?  Pupici si aveti grija de voi!:*:*:*>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu