vineri, 3 august 2012

Review: Lentile de contact Speciallens


Buna fetelor! Acum aproximativ 3 luni, poate chiar mai mult, am primit o pereche de lentile de contact din partea Speciallens, asa ca a venit timpul sa va spun parerea mea despre aceste lentile, mai exact Max Misty Blue. Am emotii pentru ca aceasta este prima postare in care veti vedea poze cu mine... blushing

Poze cu blitz:


In lumina naturala:


Si o poza cu lentilele in lumina soarelui:


Aici iesisem la un suc cu niste prieteni care s-au speriat de ochii mei... laughing


Lentilele au venit impreuna cu o cutiuta de depozitare pe care sunt marcate literele L (left - pentru ochiul stang) si R (right - pentru ochiul drept) tocmai pentru a pune lentilele de fiecare data la ochiul la care trebuie.


Parerea mea: La inceput m-am chinuit sa le pun, poate pentru ca era prima data cand faceam acest lucru, dar si din cauza ca sunt mai mari decat lentilele obisnuite. Insa dupa ce te obisnuiesti un pic cu ele pot spune ca se aplica usor. La ochiul drept imediat pun lentila insa la ochiul stang inca mai am zile in care nu reusesc din prima. De simtit nu le mai simt asa cum a fost prima data, doar uneori cand clipesc rar imi simt ochii un pic uscati. La mine se vede o diferenta mare, lentilele fiind mari si albastre se observa putin si din verdele ochilor mei, ceea ce poate parea ciudat (am primit "complimente" de genul: ochi de sarpe, ochi de vampir, ochi de alienalien dar si "vai ce lentile frumoase" batting eyelashes). Oricum le-am purtat cam de 5 ori, nu le port zilnic mai ales ca se recomanda pentru cel mult 8 ore/zi. Dar cand vreau sa fiu putin altfel decat de obicei, sau cand vreau sa sperii lumea cu ochii mei mari, albastri si reci...devil Uneori mi se pare ca arat ca o papusa, insa am momente in care ma sperii cand ma uit in oglinda... laughing 


Voi ce parere aveti, va plac lentilele? Imi sta bine sau arat ciudat? Sper sa va placa aceasta postare. Astept parerile voastre, mai ales pentru a sti daca sa mai postez pe viitor poze cu mine sau nu.puppy dog eyes Va pup si aveti grija de voi! bee


13 comentarii:

  1. ce bine te prinde - si eu am castigat pe un renumit blog o perche de lentile,am ochi caprui momentan nu miam putut inca alege culoarea dar am rugato pe blogarita sa nu uite de mine miar place exact asa . nu te deranjeaza >?poti sa le porti ,nu clipesti mai des ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :D La inceput a fost ciudat, le-am pus greu pentru ca sunt mari, le simteam, clipeam intr-adevar mai des pentru ca nu eram obisnuita cu ele. Datul lentilelor jos mi s-a parut ceva extrem de dificil, m-am apucat si de plans, am crezut ca o sa-mi scot ochii cu totul :))) Initial nu intelesesem din instructiuni dar apoi m-am uitat mai atent la imagine si mi-am dat seama. Apoi m-am obisnuit si mi-e mai usor atat sa le pun cat si sa le scot, iar de simtit le simt doar cand ma uit prea atent la ceva si uit sa clipesc. Aiurea e daca intra ceva in ochi, le-am purtat intr-o zi in care batea vantul foarte tare, se ridica praful si am zis ca nu-mi mai pun lentile pe asa vreme...

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ca bine zici... si mie mi se par atat ciudate cat si frumoase ;))

      Ștergere
  3. mai facut curioasa acum - le astept si eu pe ale mele sa ajunga sa vedem cum va fi . (claudia_mami) nu pot sa mai lochez decat cu anonim .

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am lentile si am ochii micii si lentilele sunt masi si se vede si la mine din culoarea naturala a ochilor(verde). Ma deranjeaza putin,le simt cand le port. ba chiar pot spune ca vad putin in ceata. tre sa mai incerc sa le port

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mult. Tot albastre as vrea,eu sunt bruneta,dar cred ca mi-ar sta bine. Poate le castig pe cele de la Giveaway. Daca nu...mi le iau:D

    RăspundețiȘtergere
  6. buna fetelor,
    si eu sunt purtatoare de lentile de 2 ani si recomand lentilele www.contact-lentile.ro. au culori si dioptrii pentru aproape fiecare tip de corectie a vederii.
    sper ca veti gasi utila aceasta informatie!

    RăspundețiȘtergere