luni, 20 august 2012

1 Year Anniversary & Birthday Giveaway!


Hello my pretty followers! bee
Avand in vedere faptul ca in aceasta perioada blogul meu implineste 1 an si ieri a fost ziua mea de nastere, m-am gandit sa va fac o surpriza si sa dau startul unui giveaway cu 7 premii! Mi-as fi dorit sa fie un giveaway mai mare, sa fac cat mai multe persoane fericite, dar nu s-a putut altfel. Sper totusi sa va placa premiile :) happy Concursul incepe astazi, 20 august, si se incheie pe 20 septembrie.



Asadar, premiile sunt urmatoarele:

Premiul 1:  Un unt de corp Lime on Me de la Harmony Handmade.


Premiul 3:  3 rujuri lip vinil Beauty UK si o pudra perle Beauty UK oferite de Cosmetic Style.

Premiul 4:  Un blush Barry M si o oja Barry M (la alegere) oferite de Cosmetic Style.

Premiul 5:  3 oje Barry M (la alegere) oferite de Cosmetic Style.

Premiul 6:  O crema hidratanta de zi cu extract de macese, o crema gommage cu galbenele si o crema pentru maini cu ulei de catina si masline, oferite de Cosmetic Plant.

Premiul 7 (international):  O pereche de lentile de contact si o cutiuta draguta pentru depozitare, din seria Puffy Eye (culoarea dorita, iar daca aveti nevoie sa fie si cu dioptrii, sunt tot la alegere) oferite de Speciallens.
1 set of circle lenses and 1 adorable lens case from the Puffy Eye series (you can choose your preferable color and prescription) offered by Speciallens.


Ce trebuie voi sa faceti pentru a participa la acest concurs:

- sa ma urmariti prin GFC - Google Friend Connect / follow by GFC.
- sa dati like pe Facebook urmatoarelor pagini / like these Facebook pages: Harmony Handmade, Cosmetic Style, Cosmetic Plant, Speciallens.
- sa dati share pe Facebook acestui concurs / share this giveaway.
- cei care se inscriu pentru premiul 7, trebuie sa dea share pe Facebook acestui album / those of you who choose the international prize "Premiul 7" must share this album: Puffy Eye Contact Lenses.
- cel mai important, sa completati formularul de mai jos / most important, complete the form!



Formular de inscriere

Numele cu care ma urmaresti prin GFC*
Adresa de E-mail*
Numele cu care ai dat like pe Facebook*
Link-ul corect catre share-ul acestui concurs pe Facebook*

Premiul ales (puteti alege maxim 3 premii)*







Ai vreo sugestie sau intrebare?
   
Nota: * marcheaza campurile obligatorii.


Pupici, multa bafta, si aveti grija de voi!  bee

21 de comentarii:

  1. la multi anii pentru ierii sa fii mereu fericita si sanatoasa ,la multi ani blogului cu multi vizitatori si plin de comentariii ,si multumim pentru cate premii ne oferi imi doresc sa am norocul de a ma bucura de un premiu,asa ca mam inscris si eu cu mult drag .pop

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani multa fericire si tot ce iti doresti, cat desspre blog, sa aiba succesul pe care ti-l doresti si multi cititori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy Birthday and many fans and followers !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos pentru urari! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!! Sa fi fericita si iubita ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani@ multumesc pentru sansa

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!sa fi fericita si iubita

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, multa fericire si tot ce iti doresti, iar blogul tau sa aiba succesul pe care ti-l doresti si multe cititoare!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Ii doresc blogului sa creasca mare si apreciat de cat mai multi vizitatori! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu daca m-am inscris sau nu,atunci cand am trimis formularul m-a redirectionat catre un site care nu merge.Ce pot face?Ca am indeplinit toate cerintele tale ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimite-mi pe mail tot ce trebuie, in aceeasi ordine cum apar cerintele in formular :) chocolate_bee90@yahoo.com

      Ștergere
  11. Sunt trimisa aici cand dau trimite la formular : http://www.formulareonline.ro/form.php?id=9875 Vreau sa stiu daca m-am inscris sau nu ... catalina rapiteanu

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceeasi problema o am si eu... sper totusi sa se fi inregistrat inscrierea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Fetelor, din cate am inteles nu mai merge sa va inscrieti prin formularul de la giveaway de cateva zile. Sper sa vedeti comentariul meu la timp si sa-mi trimiteti pe mail cerintele pentru a va inscrie la concurs. Adresa mea e chocolate_bee90@yahoo.com . Din pacate nu ma simt prea bine si nu stiu ce s-a intamplat de nu mai merge formularul, dar chiar nu ma simt in stare sa rezolv acum, si nici timp nu am avand in vedere ca maine se incheie concursul. Sper sa ma intelegeti. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna,

    Te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

    Pentru mai multe informatii viziteaza:
    http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  15. Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements
    would really make my blog jump out. Please let me know
    where you got your theme. Bless you

    My web page ... free online dating services (http://lenvhsd.blog.com/2014/01/14/exactly-what-transforms-a-date-off)

    RăspundețiȘtergere