vineri, 17 februarie 2012

Review: Lotiunea de corp Garnier Intensive 7 Days


Buna fetelor! Astazi vreau sa vorbesc despre un produs de care are nevoie pielea noastra in special acum in sezonul rece, si nu numai: lotiunea de corp. Am spus in special acum cand e frig pentru ca pielea are tendinta sa fie mult mai uscata (cel putin in cazul meu), dar eu folosesc lotiunea de corp de fiecare data dupa ce fac dus/baie pe toata perioada anului. Cele mai bune lotiuni pentru mine sunt in general cele de la Dove (si cele de la Bioderma si LRP de la care nu am avut decat niste mostre) dar, de vreun an am descoperit o noua gama de lotiuni de la Garnier si anume Intensive 7 Days. 



Garnier Intensive Conditioning Lotion - Brightning Cocoa Butter

Ce spun ei: Laptele de corp Ultra-Calmant cu L-Bifidus* si Unt de Cacao de origine naturala, ales special pentru nevoile de hidratare ale pielii uscate si terne, ofera o senzatie de hidratare atat de intensa incat dureaza pana la 7 zile de la ultima aplicare**.

Stiu, si  eu am zis ca 7 zile e absurd sa ramana pielea hidratata, mai ales ca fac dus o data la 2 zile, dar cele doua lotiuni din aceasta gama pe care le-am folosit imi pastreaza pielea hidratata acele 2 zile. Pana acum le-am avut pe cea cu unt de shea si pe cea cu unt de cacao despre care voi vorbi in mod special.


Parerea mea: Clar, iarna am nevoie de multa hidratare, iar aceasta lotiune reuseste sa-mi hidrateze pielea care in mod normal e foarte uscata, si imi place ca de cand o folosesc imi simt pielea mai catifelata.  Imi place si faptul ca intra repede in piele si miroase mmmmm delicios :X  Si nu in ultimul rand, vreau sa va spun ca prima data cand am folosit-o mi-a lasat impresia ca imi face pielea sa para mai bronzata. Initial am crezut ca doar mi se pare dar intr-o zi mai calduroasa cand am fost la o prietena acasa mi-a spus ca sunt mai bronzata desi nu statusem la soare deloc, doar folosisem lotiunea dupa ce facusem baie. Chiar si acum dupa mai mult timp inca mi se pare ca pielea mea arata mai "bronzata" dupa ce folosesc lotiunea. Bine, nici chiar bronzata nu pot sa zic la cat sunt de alba acum, dar pare mai inchisa la culoare decat in mod normal, lucru care nu se intampla si la cea cu unt de shea. In concluzie, sunt foarte multumita de aceasta lotiune, pe care am tot folosit-o si voi continua sa o folosesc.
Pret: in jur de 14 - 15 lei la Real, cea de 400 ml 
Voi aveti vreo lotiune de corp de care sunteti foarte multumite?

Sper sa va ajute postarea mea. Pupici si aveti grija de voi! :*:*>:D<

6 comentarii:

  1. Eu am de la Dove o lotiune. Este buna, insa nu prea imi mai place cum miroase.Am tot folosit sapunuri, geluri de dus crema, si acum lotiunea miroase tot la fel

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit o perioada lunga de timp Dove....Pentru mine a fost una dintre cele mai bune lotiuni...Recomand Lotiunea de corp Dove Pro Age (mentionez faptul ca inca nu am gasit aceasta lotiune in Romania, eu o primeam de la cineva din Italia, e superr buna cu un miros dulceee care se pastreaza o perioada pe piele si imi place ca hidrateaza). Insa am simtit nevoia unei schimbari si astfel am inceput sa folosesc lotiunea de corp de la Garnier. Numai cuvinte de bine am despre ea, hidrateaza, miroase placut, are o suprafata de intindere mare...O ador..Eu o folosesc pe cea cu Mango Oil pentru piele uscata si aspra si mai folosesc lotiunea de corp cu ambalaj rosu pentru piele foarte uscata cu actiune reparatoare...Sunt foarte multumita, recomand din suflet si o sa raman fidela acestei lotiuni o perioada (mai ales ca este la un pret, zic eu, super mic in comparatie cu avantajele care le ofera):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca nu sunt singura careia ii plac atat lotiunile de la Dove cat si cele de la Garnier, se pare ca sunt cele mai bune intr-adevar. Cred ca o voi incerca si pe cea cu Mango oil, banuiesc ca miroase delicios :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Faci duş 1 dată la 2 zile? Wow...

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte ok lotiunea asta, hidrateaza bine, dar mai buna mi se pare asta: http://www.britishgallery.ro/ro/produse-naturale-heathcote-and-ivory/11250-lotiune-de-corp-tratament-piele-cath-kidston-blossom.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare buna din descriere si imi place chiar si ambalajul, e mai usor de folosit asa :D Merci :*

      Ștergere