sâmbătă, 11 februarie 2012

Castigatoarea Giveaway-ului BeSensual.ro


Hello! :) A venit momentul sa anunt castigatoarea giveaway-ului sponsorizat de BeSensual.ro. Cu aceasta ocazie vreau sa le multumesc inca o data pentru acea rochita sexy! Au fost 71 comentarii, dintre care unul a fost doar un raspuns la alt comentariu. Asa ca in total am avut 70 de inscrieri  pentru care am facut o lista in Excel la care am numerotat numele de GFC in ordinea primirii comentariilor. Iata ce a ales List Randomizer:


Am verificat daca a dat like pe Facebook paginii BeSensual, daca ma urmareste prin GFC si daca a dat share acestui giveaway, si este totul ok:


Felicitari! :*  Astept sa-mi trimiti datele tale (nume, adresa, cod postal, nr. tel.) pe chocolate_bee90@yahoo.com pentru a le trimite sponsorului cat mai repede.

Multumesc tuturor pentru participare si sa nu va suparati, voi mai organiza si alte giveaway-uri. Pupici!


2 comentarii: