duminică, 26 februarie 2012

Review: Gelul de dus Atoderm de la Bioderma

Hello! A trecut o luna de cand folosesc acest produs, asa ca a venit momentul pentru o postare care vine in ajutorul celor care cauta un gel de dus bun, pentru pielea uscata. In continuare va prezint review-ul meu pentru gelul de dus Atoderm, mai ales ca e posibil ca multe dintre voi care v-ati inscris la giveaway sa nu stiti prea multe despre el.


Atoderm gel de dus 1 L este un gel de dus hipoalergenic care nu contine parabeni si nici sapun, fiind recomandat atat pentru adulti cat si pentru copii si bebelusi. Culoarea albastra se datoreaza sulfatului de cupru care ii confera actiune antibacteriana, purifianta. Mirosul este unul placut, delicat ceea ce inseamna ca nu contine mult parfum, si totusi se simte usor pe piele dupa dus. 

Are o consistenta fluida (nu e nici prea cremos nici prea lichid) care in contact cu apa se transforma intr-o spuma bogata, moale. Pielea ramane curata, catifelata si hidratata, nu am mai avut senzatia aceea de piele care "tine", pe care o lasa unele geluri de dus, mai ales in sezonul rece. Eu am pielea foarte uscata si de obicei dupa ce fac dus trebuie sa folosesc de urgenta o lotiune de corp, dar cu gelul de dus Atoderm nu mai trebuie neaparat, iar asta e un mare plus pentru mine. In ultima vreme chiar s-a intamplat sa mai uit sau sa nu am timp sa ma dau cu lotiune de corp dupa ce faceam dus, dar nu a fost o problema :D

Un alt plus ar fi faptul ca poate fi folosit si pe fata, dar momentan raman la gelul meu de curatare special conceput pt pielea fetei. L-am folosit de vreo doua ori de curiozitate si mi-a placut faptul ca nu m-au usturat ochii de la el. Eu una nu prea reusesc sa ma spal pe fata cu un produs fara sa imi intre in ochi... :))) 

Recipientul este ce-i drept cam mare si nu am vazut sa fie si in recipiente mai mici in farmacii, eu il tin undeva pe marginea cazii, dar imi place foarte mult ca are pompita de dozare datorita careia nu se mai pierde inutil din produs. Am observat ca se consuma destul de greu si avand in vedere ca are 1 L, o sa ma tina o gramada. Totusi termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschidere. 

Ingrediente: APĂ, LAURET SULFAT DE SODIU, COCOBETAINA, LAUROIL-SARCOSINAT DE SODIU, GLICERINA, METILPROPANEDIOL, MANITOL, XILITOL, RHAMNOZA, FRUCTO-OLIGO-ZAHARIDE, SULFAT DE CUPRU, COCOGLUCOZIDA, OLEAT DE GLICERIL, CLORIDA DE SODIU, DISODIU EDTA, CAPRILOIL GLICINA, ACID CITRIC, HIDROXID DE SODIU, PARFUM.
Pret: intre 60 si 70 lei in farmacii

Voi ati folosit acest gel de dus? Sau aveti alte geluri de dus de care sunteti multumite?   Nu uitati de giveaway-ul la care puteti castiga acest gel de dus! :D 
Pupici si aveti grija de voi! :*:*:* >:D<


3 comentarii:

  1. daca miroase bine m-ai convins sa dau fuga la farmacie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci sa-l folosesti cu placere! :D sper sa-ti placa si tie la fel de mult :*

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am incercat si eu, dar mai bun mi s-a parut asta: http://www.britishgallery.ro/ro/produse-naturale-heathcote-and-ivory/11249-cath-kidston-blossom-gel-de-dus.html

    RăspundețiȘtergere