joi, 10 mai 2012

Testeaza si tu noua formula Normaderm!


Buna tuturor! Stiu ca in ultima vreme nu am fost activa pe blog, dar sunt foarte ocupata si abia am timp pentru toate. Insa a venit momentul pentru o mica surpriza. Inainte de asta, vreau sa va aduc aminte de ultima mea postare in care am scris cateva informatii despre noua formula a cremei Normaderm de la Vichy. Am aproximativ doua saptamani de cand am primit-o asa ca mi-am putut forma o parere, in special datorita faptului ca am si prima formula a acestei creme. Asa arata ambele:


De prima pot spune ca am fost foarte dezamagita, nu stiu daca am prins eu o crema dintr-un lot mai prost, ori asa erau toate, insa nu mi-a placut deloc, facea scamite pe fata si nu o puteam folosi nici ca atare, nici ca baza de machiaj. Asa ca am aruncat-o intr-un sertar dupa ce am folosit-o de doua ori.


Aceasta noua formula a cremei Normaderm pot spune ca intr-adevar este cu mult imbunatatita. In primul rand imi place cum se intinde, intra repede in piele, matifiaza, desi pe tenul meu mixt nu exceleaza in zona T, dar in rest e numai buna. O folosesc ca baza de machiaj si e perfecta!!! :D Cosuri nu mi-au mai aparut in timpul folosirii insa nu ma pot pronunta inca, au trecut abia doua saptamani... Eu oricum am ceva problemute, mai ales acum ca se apropie perioada aceea a lunii, tot mi-au aparut vreo doi "antipatici" in plus... Insa va voi tine la curent cu evolutia tenului meu in timpul folosirii acestei creme. Dar dupa cum spuneam, ca baza de machiaj imi place tare mult! Daca vreti sa mai cititi informatii despre formula imbunatatita a cremei Normaderm, dati click aici.

Stiu ca multe persoane se confrunta cu probleme ale tenului cum sunt: imperfectiunile, porii dilatati, luciul, roseata, petele, relieful neuniform. Si eu ma aflu printre aceste persoane, asa ca stiu cat este de greu sa gasim crema perfecta pentru tenul nostru, care sa rezolve o mare parte din aceste probleme.


Asa ca va invit sa lasati un comentariu la aceasta postare prin care imi povestiti despre problemele voastre cu tenul si motivele pentru care doriti sa incercati aceasta noua formula a cremei Normaderm de la Vichy. Nu uitati sa precizati in comentariu numele cu care ma urmariti prin GFC si sa lasati link-ul catre share. Ca la orice concurs nu trebuie decat sa ma urmariti prin GFC si sa dati share pe Facebook la aceasta postare.

Concursul se desfasoara in perioada 10 - 17 mai, aveti o saptamana la dispozitie sa va inscrieti. Cele mai bune 6 raspunsuri vor fi premiate cu cate o crema anti-imperfectiuni de la Normaderm! :D Astept inscrierile voastre! :)

Avand in vedere faptul ca sunt mai multe bloguri pe care s-a organizat acest concurs, trebuie sa va anunt ca o persoana are dreptul sa participe la un singur concurs, pe un singur blog, pentru a avea sansa de a primi aceasta crema cat mai multe cititoare, si nu puteti castiga daca ati castigat deja la etapa anterioara!

Sper sa va placa surpriza! :D Pupici si aveti grija de voi! :*:*:*>:D<






15 comentarii:

  1. GFC : Tudor Elena
    Share :http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=275263082568905&id=100001621476694
    Raspuns : eu am tenul gras spre mixt, mi se intampla sa am probleme cu pielea ,mai ales la baza nasului,in zona sprancenelor si pe linia parului.
    Ce-i drept eu am fost la dermatolog si produsele pe care le folosesc acum mi-au fost recomandate de doctor,intr-un fel a fost mai bine,am scutit timp si bani si nici nu mi-am omorat pielea cu experimente,s-au potrivit perfect,dupa vizita la dermatolog am scapat si de cosuri, bineinteles ca imi mai apar un cos doua si cateva puncte negre,dar trec repede si nu mai sunt atat de urate, imi doresc sa incerc si produsele de la Normaderm de la Vichy.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. gfc: flori0304
    share: https://www.facebook.com/dumitrascu.bita/posts/353163664738205

    tenul meu este normal cu tentinta spre uscare si sensibil as putea spune. de fiecare data cand schimb ambientul ma capat cu frumoasele puncte rosii si puncte de grasime. mai ma confrunt si cu problema punctelor negre, astea au fost vesnice si nici nu cred ca exista crema, lotiune, masca sau tonic care sa le faca sa dispara :(

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC:Nico
    share:http://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/411688248861582
    Desi am trecut demult de varsta adolescentei,problemele cu tenul nu-mi dau pace.Am incercat o gramada de creme,geluri pentru tenul mixt dar nu am fost multumita de ele.Am tenul mixt spre gras,puncte negre,imi mai ies si cosuri,ten lucios in zona T,pori dilatati.Acum ca a venit caldura tenul e si mai gras,deci am si mai mare bataie de cap.Sper si cred ca aceasta crema m-ar ajuta foarte mult.Am avut ocazia sa testez doar niste mostre de Normaderm si mi s-au parut foarte bune.Daca o sa ma ajute aceasta crema,o sa fac ceva economii si o sa-mi cumpar tota gama.Multumesc mult pentru sansa!Le urez succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. gfc:andreeabacau
    share:https://www.facebook.com/YadyDeea/posts/365645073493075
    Tenul meu e un capcaun,oricat as incerca sa il transform in printesa nu reusesc.De la 12 ani au inceput sa apara "monstruletii" si de atunci toate s-au schimbat ,in rau bineinteles:(.Fruntea e cea mai afectata,are un aspect tare urat,gropite,pori dilatati ,pete,puncte rosii,mai apar mici mostruleti din cand in cand .De la apa dura mi se usuca foarte tare tenul si apar cojitele nesuferite chiar si pe frunte unde zona e un pic mai grasa,m-am dat cu tot felul de creme ,uleiuri insa nimic nu m-a multumit complet,probabil ar trebuie sa-mi schimb fata :)dar acest lucru nu este posibil.Si eu am patit la fel ca tine cu vechea normaderm,chiar am ramas dezamagita,nu stiam de ce se comporta asa,avand in vedere ca eu imi curatasem tenul inainte de a o aplica,deci se pare ca este ceva gresit in compozitia cremei si de aceea au imbunatatit-o,si din ce ai spus tu noua formula e buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. gfc lucy, share https://www.facebook.com/lucia.vlad.3/posts/308037275943480
    ok, tenul cu imperfectiuni este si problema mea, si oricat as lupta parca tot ajung la aceeasi problema, cosuri, mai ales sub piele, din acelea dureroase. adevarul este ca am avut o perioada si mai grava- cam 2 ani am tinut un tratament foarte greoi, si cu sedinte la dermatolog si cosmetolog, efectiv ma durea pielea fetei din cauza cosurilor, care nu erau mari, ci ca un nisip ingramadit pe fata mea..dupa multe lupte s-au redus dar nu total, mai apar, mai dispar, dupa placul lor. in general am un ten mixt, asa ca nu imi sunt straini nici porii dilatati, sau luciu pe zona t, dar si pete rosii, mai ales in zona nasului si fruntii. imi doresc sa testez aceasta crema si sa ajung sa am rezultatele unui ten curat, fara pete, cosuri si alte imperfectiuni pentru ca numai un ten sanatos este si frumos, si ne da acea siguranta feminina de care avem nevoie.
    multumesc pt acest giveaway cu produse dragut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fb : https://www.facebook.com/anaaaa.m/posts/221309501305180
    GFC : Udrea Ana.M.
    As vrea sa incerc aceasta crema pentru ca sincer nu am mai folosit pana acum..am tenul gras si cosurile impreuna cu punctele negre imi dau mariiii probleme ! As vrea sa scap odata de ele! Asa ca poate am o sa incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. fb: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=359521484108808&id=100002040969511
    gfc:mady_2006_bc
    Am un ten foarte capricios "nu imi accepta orice produs" si din acest
    motiv trebuie sa fiu foarte atenta ceea pun pe fata.Ma confrunt cu un
    ten foarte gras si predispus la cosuri,imi luceste tenul aproximativ dupa doua ore si porii dilatati devin evidenti indiferent de produsele folosite. Inca nu am gasit o crema ideala pentru tenul meu de aceea as dori sa am ocazia sa testez si eu crema Normaderm si poate v-a deveni produsul ideal tenului meu.
    Multumim pentru acest concurs!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc:aureliaeftee
    link facebook:
    https://www.facebook.com/eftene.tamara/posts/385115201531772
    Problemele tenului meu au inceput la varsta de 13 ani.Am fost diagnosticata cu gusa polinodulara si pentru ca glanda mea tiroida secreta prea multi hormoni m-am umplut de cosuri.A fost un soc pentru mine si nici nu eram la varsta necesara pentru a intelege ce se intampla .Cum boala a evoluat m-am molipsit cu un ten extrem de gras si nu era zi sa nu mi se scurga "grasime" de pe fata.Au trecut alti 13 ani si pot spune (ca desi m-am operat de gusa polinodulara) nu am scapat de cosuri si de tenul gras.Jumatate din anii mei sunt marcati de aceasta problema a tenului si nu pot scapa de ea (desi am schimbat zeci de tratamente si de creme).
    Imi doresc sa incerc crema Normaderm de la Vichy , deoarece cred cu tarie ca ma poate ajuta sa scap de acest complex capatat in acesti ani.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tenul meu, dragul de el experimenteaza diferite stari pe parcursul anului, la fel de des cum imi schimb eu produsele de ingrijire. Astfel, pot spune ca este un ten uscat, cu cateva imperfectiuni, insa nimic grav. Acesta este motivul pentru care caut diferite produse care rezolva aceste mici imperfectiuni, intrucat ele nu sunt multe si am incredere ca, cu putin ajutor ele vor disparea. Intrucat folosesc fond de ten cam 5 zile din 7, tenul meu este zi de zi incarcat, in consecinta necesita ingrijire potrivita. Insa el are parte de tot rasfatul, pentru ca am grija sa ma demachiez dimineata si seara, urmand toti cei 3 pasi de ingrijire, o data pe saptamana il exfoliez, sa-l scap de celulele moarte si ii aplic frecvent diferite mascute naturale pentru beneficia si de alte produse decat cele din comert. El nu ma rasplateste mereu pe masura si mai are perioade in care sunt parca mai multe cosuri decat de obicei, mai ales pe marginea fetei, unde are contact cu telefonul si perna. El stie ca, chiar si asa eu imi doresc sa am grija de el, oricat de recunoscator imi va fi, caci stiu ca intr-o zi ii va placea si lui produsele cu care il rasfat si ma va rasplati ca atare. Am auzit multe critici pozitive despre noua crema Vichy si consider ca, in prezent este produsul de care tenul meu uscat si cu imperfectiuni are nevoie.
    Mult succes cu blogul si o zi pliiiina de frumusete !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draguta, nu mi-ai lasat numele cu care ma urmaresti prin GFC si share-ul pe Facebook si doar am scris la reguli...:( sper sa raspunzi cat mai repede, inca nu m-am decis asupra castigatoarelor, dar le voi afisa astazi

      Ștergere
  13. asa e, am uitat sa le pun in comentariu:( data viitoare....

    RăspundețiȘtergere