duminică, 15 ianuarie 2012

Presents - Once Upon A December


Buna fetelor! Stiu ca e cam tarziu pentru o astfel de postare, dar am fost destul de ocupata in ultima vreme, si voi fi si de acum incolo...:( Cum am un pic de timp, m-am gandit sa va arat si voua cateva din cadourile primite in "luna" cadourilor :D Multe le-am primit in Decembrie, dar sunt si cateva primite la inceputul acestei luni, iar marea majoritate sunt castigate la diverse concursuri.


Produse Online: spumant de baie, sapun lichid si sare pentru baie. Au fost castigate la un concurs cu random, primul de acest fel la care am avut noroc :D Multumesc Apollo Mod Distribution si Minnie Angel! :*



Produse Vichy Normaderm: crema si gelul de curatare triactiv pentru tenul cu tendinta acneica. Am fost una din cele 100 de castigatoare alese random la concursul Vichy tinut pe site. Multumesc Vichy Romania!



Doua vopsele de par (665 Castaniu Deschis) primite in cadrul Campaniei Palette Mousse Color, despre care am scris aici. Multumesc trender.ro!



Produse Astor: pudra si fond de ten Astor Mattitude. Erau la oferta si mi le-am facut cadou singurica :)))



Produse Bioderma: solutia micelara Bioderma Sebium H2O si sapunul Sebium Pain. Aveam nevoie de ele si le-am gasit tot la oferta :D



Produse Deborah: un luciu de buze Euphoric Shine, un quad nuanta 09 Entirely Jade, si un rimel Lash Creator. Le-am primit la un concurs de machiaj. Multumesc Deborah Milano si machiajul.ro!




Produse Sleek: trusa Me, Myself & Eye, blush nuanta Suede si gloss nuanta Peach Perfection. Le-am primit in cadrul unui concurs de machiaj - Beauty in winter. Multumesc Alesya si Cosmetic Style!



Pensule de pe Cosmetic Style: setul de 7 minipensule din par natural de bursuc si pensula angled din par de lup. Le-am castigat tot in cadrul unui concurs de machiaj - Winter Wonderland. Multumesc Gya si Cosmetic Style!

 


Acestea sunt cadourile primite, in afara celor de la familie si prieteni. Daca va intereseaza mai multe detalii despre un anumit produs, un review, orice, nu ezitati sa-mi spuneti. Sper ca v-a placut postarea :) Nu uitati de giveaway!

Pupici si aveti grija de voi! >:D<:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu