duminică, 25 decembrie 2011

Campania Palette Mousse Color


Buna tuturor! In primul rand Craciun fericit alaturi de cei dragi si sa vina Mosul cu de toate! :*>:D<

Acum mai bine de o saptamana am primit un mail despre noua campanie trender - Palette Mousse Color. Am intrat pe site-ul trender.ro si am completat chestionarele necesare pentru a putea fi una din persoanele ce aveau sa primeasca si sa testeze aceasta vopsea. Din fericire, chiar am fost aleasa, iar pe 20 decembrie a venit curierul cu cele doua vopsele :D Din nefericire, vopseaua nu era cea care mi-o doream deoarece am gresit un pic in completarea chestionarului, unde trebuia sa trecem nuanta dorita am trecut atat la blond (unde era nuanta pe care mi-o doream) cat si la saten, my mistake :( Asa ca ei nu aveau de unde sa stie ce nuanta imi doresc din cele doua si mi-au trimis castaniu deschis. Eu oricum trebuia sa ma vopsesc, daca tot asa a fost sa fie am zis sa fac o schimbare, si-asa eram curioasa cum imi sta cu parul saten/castaniu. In aceeasi zi m-am si vopsit :D Iata cum arata "shake-urile":


Fiecare shaker contine: un recipient cu lotiune fixatoare, un plic de pudra coloranta, un pliculet de balsam pentru stralucire, o pereche de manusi, un pliant cu instructiuni de folosire.

Prima impresie: imediat cum am deschis capacul am simtit un miros deliciosssss de capsune! N-ai zice ca-i vopsea, ci shake de capsune :))) Desi in mod normal am nevoie de o vopsea si jumatate, mie mi-a fost de ajuns un singur shaker, dar ce-i drept nu am parul lung si nici des...

Este foarte simplu de utilizat: realizati amestecul, agitati de 40 de ori si aplicati spuma ca pe un sampon. Imi place foarte mult ca miroase a capsuni si nu se simte acel miros specific de vopsea, nu curge, nu mai e nevoie de alt recipient pe langa shaker si nu murdaresc totul in baie cand ma vopsesc. De obicei o rugam pe mama sa ma vopseasca, dar asta a fost prima data cand m-am vopsit singura!!! :D Atat de simplu!

Ca si rezultat: a iesit nuanta de pe cutie si anume castaniu, iar momentan parul straluceste, imi place cum arata! Sper sa-si mentina culoarea si luciul :)

Iar acum pozele before & after:


                               Inainte:                                   Dupa:

Per total imi place, cred ca voi ramane la aceasta vopsea de acum inainte doar ca o nuanta mai deschisa, de blond :D Cu aceasta ocazie le multumesc celor de la Palette & Trender!


Voi ati incercat Palette Mousse Color?  Pupici si aveti grija de voi! :*:*:* >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu