vineri, 8 iulie 2011

Review: Lotiune tonifianta contra caderii parului

Lotiune tonifianta contra caderii parului cu ardei iute de la Cosmetic Plant


Cum actioneaza: Lotiunea alatura celor sase extracte tinctura de ardei iute cu rol de activare a circulatiei sanguine. Stopeaza caderea parului si tonifica scalpul datorita actiunii principiilor active din plante cu efect benefic in microcirculatie. Accelereaza regenerarea celulara. Are efect antiinflamator si antipruriginos. Se pulverizeaza zilnic, dimineata si seara, la radacina parului si se maseaza scalpul. 

Ingrediente: Aqua, Alcohol denat., Arctium Lappa root extract, Urtica Dioica (Nettle) extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) extract, Equisetum Arvense extract, Juglans Regia (Walnut) leaf extract, Betula Alba leaf extract, Capsicum Frutescens fruit extract, Salicylic acid, Resorcinol, Menthol, Parfum, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Pret si locatie: in jur de 8-9 lei, in farmaciile naturiste

Parerea mea: Sincera sa fiu cam uit sa o folosesc in fiecare zi sau nu am timp. Dar imi aduc aminte cu o zi sau cateva ore inainte sa ma spal pe cap, si asta pentru ca imi cad mult mai putine fire daca o folosesc, in conditiile in care in mod normal se umplea scurgerea la cada cu par de-al meu. 8-| Acum e bine, cad doar cateva fire si nu ma mai sperii...  Totodata, o folosesc atunci cand nu am timp sa ma spal pe cap si trebuie sa ies din casa; masez la radacina ceea ce ii da volum parului si apoi il pieptan un pic si parul nu mai pare atat de gras, parca il "usuca". 
In concluzie imi place foarte mult, e a doua oara cand cumpar produsul si o sa continui sa il folosesc! :-) Sper sa va fie de folos review-ul meu. Pupici si aveti grija de voi! :*>:D<

5 comentarii:

  1. hmmm cred ca trebuie sa incerc si eu lotiunea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ok camy :) sa-mi spui daca are efect si la tine!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ustura in contact cu piele? Ma gandesc ca daca are in continut ardei iute, esti predispus ls asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme, se simte ceva dar asta pentru ca activeaza circulatia atunci cand masezi scalpul cu lotiune. Oricum nu are in compozitie ardei iute la fel de mult ca o tinctura cu ardei iute de exemplu. E facuta special sa nu fie prea agresiva si sa nu afecteze pielea...

      Ștergere